ایمنی در کار

رعایت کردن ایمنی در محیط کار و به خصوص هنگام استفاده از ابزار آلاتی مانند سنگ فرز مینی ، چکش تخریب و دریل بتن کن  و …. بسیار مهم و الزامی محسوب می شود

زمانی که با وسایل برقی در حال کار کردن هستید حتما باید ایمنی های لازم مانند لباس کار مناسب ، کلاه ایمنی ، دستکش ایمنی ، عینک ایمنی و همچنین از کابل اتصال به زمین نیز استفاده کنید .

بهتر است که لباس کار ایمنی که از آن استفاده می کنید گشاد یا خیلی تنگ نباشد چرا که ممکن است در حین کار برا شما مشکل ایجاد کند .

بهتر است قبل از کار دفترچه ی کار با وسایل  و ابزار آلات و را مورد مطالعه قرار دهید مثلا دفترچه ی مربوط به مینی سنگ فرز با دریل بتن کن را از قبل مورد مطالعه قرار دهید.

دریل بتن کن

یکی از کارهایی که به تسریع کار شما بسیار کمک می کند  رعایت این نکته است که ابزار آلات خود را به صورت منظم و دقیق در جعبه ی ابزار قرار دهید ، این سبب می شود که در هنگام کار زودتر بتوانید وسیله ی مورد نظر خود را بردارید و از آشفتگی هنگام کار جلوگیری می کند .

در هنگام کار با وسایل برقی هوشیاری شرط بسیار مهمی است .بهتر است زمانی با وسایل برقی کار کنید که خواب آلود نباشید.

از دیگر نکات ایمنی که رعایت آن حائز اهمیت است انتخاب وسایل و ابزار آلات متناسب با کاری است که قرار است آن را انجام دهیم ، هم چنین باید از ابزار آلاتی استفاده کنیم که از کیفیت خوبی بر خوردار هستند .

چکش تخریب

ابزار آلاتی مانند دریل بتن کن و چکش تخریب و سنگ فرز مینی را نباید در حالت خاموش روی زمین فرار دهیم .

زمانی که با ابزار آلاتی کار می کنید که با ولتاژ بالا کار میکند باید حتما ازابزار عایق دار استفاده کنید .

رعایت کردن نکات ایمنی در حین کار سبب می شود که خطرات احتمالی که ممکن است در حین کار کردن به وجود آید را به حداقل برساند .