اطلاعات کامل در مورد چکش تخریب و دریل بتن کن

چکش تخریب کن و دریل بتن کن

چکش تخریب برقی بعنوان یکی از بزرگترین ابزارهای برقی جهت انجام عملیات تخریب کاربرد دارد. این ابزار علاوه بر سنگین بودن بسیار قدرتمند است. برای تخریب دیوارها٬ سطوح غیر فلزی٬ سازه ها و … از چکش تخریب برقی استفاده می ‌شود. مشاغلی که با عملیات ساخت و ساز کار دارند از این ابزار بیشتر استفاده می کنند. چکش تخریب کن ها با توجه به نوع٬ اندازه و کاربرد آن ها دارای قیمت های مختلفی است.

چکش تخریب کن ها چه نوع ابزاری هستند؟

چکش تخریب انواع متنوعی دارد که هر کدام متناسب کاری طراحی شده‌ اند. بنا به نوع این چکش ها از کارهای سبک گرفته تا عملیات صنعتی سنگین مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برای  نصب یک پنجره بر روی یک دیوار بتونی ، در صورت انجام یک کار بدون عیب و نقص ، چکش تخریب می تواند بهترین ابزار برای این کار باشد . قدرتی که چکش تخریب ایجاد می کند ، در نتیجه می توان کاری بی عیب و نقص پیاده سازی کرد و همچنین یک حفاری تمیز داشت . چکش تخریب همانطور که اسمش پیداست برای تخریب به کار می‌ آید. شکل ظاهری یک چکش تخریب استاندارد٬ اندازه حدودا بزرگی دارد ، دارای بدنه سنگین و یک دسته بلند است. شخصی که از چکش تخریب استفاده می کند می تواند با گرفتن دسته چکش تخریب، نیروی فوق العاده ای را به محیط مورد نظر خود برای انجام عمل تخریب وارد کند.
استفاده از چکش تخریب برای انجام عمل تخریب ، فقط به دیوارهای بتنی محدود نمی شود بلکه می‌توان در هر محیطی که دارای ضخامت زیاد ، و اندازه بزرگی است مورد استفاده قرار گیرد. اما این را هم باید دانست که استفاده نادرست از چکش تخریب می تواند باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیر و عواقب ناخوشایندی شود .

 

 

 

بتن کن ها چه نوع دریلی هستند؟ 

کاربردی‌ترین ابزار الکتریکی دریل است. هر کسی که به‌تازگی به مکان جدید نقل‌مکان کرده نیاز به این ابزار را خوب درک می‌کند. جدا از کارکرد خانگی، پای ثابت هر صنعتی دریل است. دریل بتن‌ کن ها  برای سوراخ کردن و کنده کاری در دیوار و بتن در ظرفیت های مختلفی کاربرد دارند. درکارهای تاسیساتی و جهت امور نصب از بتن کن ها زیاد استفاده می ‌شود. اما دستگاه‌های چکش تخریب برای تخریب اجسام سخت چون سنگ‌ ها و آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد. دریل‌ بتن کن دارای  به دو گروه چهار شیار و پنج شیار تقسیم می‌ شوند. ایران اولین تولید کننده انواع دریل های کارآمد و با کیفبت با برندهای مختلف است.

 

قیمت دریل بتن کن

دریل بتن کن 4 شیار مدل ماکیتا برقی دارای قدرت ضربه با 2.7 ژول است. سرعتی این دریل در حالت بی باری 0-1100 دور در دقیقه بوده و از توان ورودی 780 وات بهره می گیرد. تعداد ضربه های این دریل بتن کن 4500 در دقیقه است. حرکت این ابزار به راست و چپ بوده و سرعت آن به آسانی قابل کنترل است. از قابلیت ها ی ایمنی آن داشتن کلاج ایمنی است. قیمت دریل بتن کن ماکیتا در بازار 663000 تومان است.