ابزار های ضروری مورد نیاز هر خانه

 حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که می خواهید یک کار فنی در منزل خود انجام بدهید که ممکن است به دلایلی مختلف همچون نبود ابزار مورد نیاز و یا زمان نا کافی ، مجبور شوید که یک فرد را به منزل خود بیاورید تا کار شما را انجام دهد ، فرض کنید که می خواهید در حیاط منزل خود ، یک گلخانه خیلی ساده ایجاد کنید ، با اینکه که این کار بسیار ساده است ، ولی شما ممکن است که این کار را خودتان انجام ندهید ، ما در این مقاله سعی کرده ایم 5 ابزاری که بتواند نیاز شما را در کارهای فنی برطرف کند را ارائه دهیم .

دریل برقی
بدون شک ، یکی از مفیدترین و پرکاربردترین ابزار ها ، در بین تمام ابزارهای برقی ، دریل است که با توجه به امکانات و کاربردهای   بسیار زیادی که دارد شما می توانید .

نیازهای واجب هر خانه را با استفاده ازاین  دریل ها  انجام دهید ، دریل ها انواع و اقسام مختلفی دارند که با توجه به مکان و محیط باید از دریل متناسب با ان محیط استفاده کنید یکی از انواع این دریل ها دریل بتن کن ماکیتا است . مثلا می توانید با یک دریل ، کارهای پیچی خود را انجام دهید (دریل پیچ گوشتی) ، سمباده کاری و… کارهایی از این قبیل را به سادگی انجام دهید .

به طور مثال نوعی از دریل برقی وجود دارد که لازم نیست هر شخصی در منزل از آن داشته باشد و فقط برای کارهای تخصصی و نسبتا سخت استفاده می شود ،چکش تخریب برقی یکی از این نوع دریل ها می باشد.
در هنگام خرید باید به بی سیم بودن دریل (دریل شارژی) ، نوع باتری دریل شارژی (نیکل کادیوم و لیتیوم آیون) ، زمان شارژ ، ولتاژ ، تک سرعته و چند سرعته و مواردی از این قبیل توجه داشته باشید . در هنگام خرید نیز فراموش نکنید که باید برندی را خریداری کنید که معروف باشد یکی از این برند های جهانی که بسیار معروف است دریل های کرون می باشد .

اره گرد بر
اره گرد بر ، به عنوان ابزاری است  که کار  پیاده سازی هنر بر روی اشیا را انجام می دهد، شناخته شده است  در هر  منزلی ممکن است که افراد  با چوب سر و کار داشته باشند که می توان از این ابزار استفاده کرد .  با به کارگیری از این ابزار  می توان اشکال زیبایی را درست کرد و هر چیزی در منزل به شکل گرد در اورد .

در هنگام خرید اره های گرد بر هم باید دقت لازم را در مواردی همچون سرعت تخلیه باتری ، مقدار ولتاژ ، انداره تیغه ، عمق سوراخ کاری و …. داشت.

اره عمود بر
یکی از وسایل پر کاربرد در صنایع چوب ، اره عمود بُر می باشد. اره عمود بُر قابلیت بریدن سطوح چوبی، پلاستیکی و صفحات فلزی را دارد. به وسیله اره عمود بُر می توان الگوهای نسبتاً پیچیده برش را روی سطوح مورد نظر پیاده سازی  نموده و برش زد

 دستگاه بلوور

یکی از ابزار های  کاربردی منازل  دستگاه بلوور است . یکی از کاربرد های رایج این دستگاه تمیز کردن وسیله ها از جمله کیس های کامپیتری است . دستگاه مکنده و دمنده ی این ابزار از کارامد ترین کاربردهای  این دستگاه می باشد . با به کار گیری این دستگاه می توان برای تمیز کردن  لوازم و اثاثیه منزل استفاده کرد .